FAQ

Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op de meest gestelde vragen over het project. Over inschrijving en planning, voorwaarden, afwerking en inrichting en extra’s. Het is nu nog niet mogelijk om contact op te nemen met een makelaar. Er wordt in een later stadium een makelaar met contactgevens aan het project toegevoegd.

Algemeen

Zodra de verhuur is gestart kun je online inschrijven voor de woning van jouw voorkeur. Je kunt dan het aanbod bekijken via het menu bovenaan de pagina. Kies voor de woningzoeker of voor het totaaloverzicht om de details van de woningen te bekijken. Als je een account hebt aangemaakt, krijg jij als eerste te horen wanneer de inschrijving start!

Momenteel kun je een account aanmaken en daar je woonwensen invullen.

Huren is zorgeloos en luxe. Je weet namelijk waar je financieel aan toe bent. Je hebt vaste maandlasten en geen uitgaven voor groot onderhoud. En het risico van waardevermindering van de woning ligt bij de verhuurder. Ook is huren flexibel. Je huurt een woning namelijk voor minimaal 1 jaar, waarna de overeenkomst opzegbaar is per eerste van de volgende maand, met 1 maand opzegtermijn.

Daarnaast geniet je van een moderne duurzame woning, met een luxe badkamer en complete keuken met kwalitatieve apparatuur, en lage energielasten. Zonder daar zelf investeringen voor te doen. Is er eens iets stuk en is er een reparatie noodzakelijk? Dan staan wij voor je klaar!

Op de homepagina van de website staat een huurprijsrange weergeven. Dit is een minimale en maximale schatting van de huurprijzen van de woningen tijdens de oplevering van het project. Wij maken deze inschatting omdat huurprijzen ieder jaar worden geïndexeerd. Door de huurprijzen in te schatten op het moment van oplevering, worden de huurprijs indexaties per jaar in de schatting meegenomen. Op het moment dat de verhuur start, worden de definitieve huurprijzen per woning bekend.

BPD Woningfonds verhuurt appartementen in de middenhuur op basis van het woonbeleid middenhuur van de Gemeente Utrecht. BPD Woningfonds verhuurt appartementen in verschillende prijsklassen passend bij de doelgroep van huurders met een maximaal jaarinkomen bij eenpersoonshuishouden van € 62.191 en bij meerpersoonshuishoudens € 82.921.

Wij hanteren een inkomensnorm om je minimale inkomen te berekenen. Je bruto inkomen dient minimaal 3,5 keer de maandhuur te zijn.

1 contractant 3,5 x de kale maandhuur
2 contractanten Gezamenlijk inkomen 3,5 x de kale maandhuur
Gepensioneerden      3,5 x de kale maandhuur


Let op: De woningen zijn bedoeld voor de middeninkomens. Een middeninkomen van een huishouden is bij een eenpersoonshuishouden niet hoger dan € 62.191 en bij een meerpersoonshuishouden € 82.921. Dit zijn voorwaarden van de Gemeente Utrecht.

De afbeeldingen zijn Artist Impressions. Bedoeld om je een indruk te geven van hoe een woning er uit kan zien. Het is niet per se een weergave van de door jou gekozen woning. De woningen worden opgeleverd met een moderne badkamer, keuken en toilet. De indeling van de woning zie je op de plattegrond bij de woning. De plattegronden worden gepubliceerd zodra de verhuur start.

Je bent vast erg nieuwsgierig hoe de woningen eruit komen te zien. Om je alvast een beeld te geven van het uiteindelijke resultaat, geven wij een impressie. Het gaat hierbij om zogenaamde Artist Impressions, de interpretatie van een digitaal artiest dus. Deze worden gemaakt volgens de richtlijnen van het opleveringsniveau maar zullen ook elementen bevatten zoals wandbehang, meubilair en andere aankleding die je niet in de woning terugvindt bij de oplevering. Het is voorlopig niet mogelijk om de woning te bezichtigen, omdat de woningen op dit moment in aanbouw zijn. Je kunt natuurlijk wel even langs de locatie rijden, de woningen zijn zichtbaar vanaf de openbare weg.

Wij benadrukken dat je de woning accepteert en het huurcontract tekent vanaf de plattegrond. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de foto, plattegrond en advertentie.

De verwachte oplevering van de woningen is in het eerste kwartaal van 2025. Vele professionals op de bouw zijn dagelijks bezig om deze mooie woningen op tijd op te kunnen leveren. Maar er kunnen onvoorziene omstandigheden zijn die de bouw vertragen. Hierbij kun je denken aan weersomstandigheden zoals harde wind of vorst, maar ook het aanleveren van afbouwmateriaal.

Wil je graag weten wanneer de verhuur start? Blijf dan op de hoogte via deze pagina en schrijf je in voor onze nieuwsbrief! Dan mis je nooit meer een update en ben je er meteen bij zodra de verhuur van start gaat.

Beumer is de verhuurmakelaar van De Mix. Beumer staat al 42 jaar voor betrouwbare, deskundige en klantgerichte woonservice in de prachtige omgeving Utrecht. Voor vragen over het project, verhuurproces, toewijzing etc. kun je bij Beumer terecht. Zij staan klaar om jou verder te helpen!

MVGM wonen is de vastgoedbeheerder van BPD Woningfonds. MVGM is verantwoordelijk voor het financieel, technisch en commercieel beheer van alle woningen van BPD Woningfonds. Heb jij een reperatieverzoek, vragen over je huurincasso of andere vragen over je woning/woonomgeving? Dan staat MVGM wonen voor je klaar.

BPD Woningfonds is een uniek fonds dat bestaat uit duurzame en betaalbare nieuwbouwhuurwoningen bestemd voor huishoudens met een middeninkomen - (her)starters, gezinnen en zelfstandig wonende ouderen, inclusief senioren met een middelzware tot zware zorgbehoefte. Het fonds heeft, sinds de oprichting eind 2019, inmiddels ongeveer 5.000 appartementen en eengezinswoningen in portefeuille in stedelijke omgevingen binnen en buiten de Randstad en groeit door naar 15.000 woningen in 2030, waarmee BPD Woningfonds in volume het derde fonds van Nederland wordt.

Toetsing & inkomen

  • Je bent ouder dan 18 jaar;
  • Je hebt de Nederlandse nationaliteit, een geldig legitimatiebewijs van de Europese Unie of van een Europese Economische Ruimte of een geldige verblijfsvergunning
  • Het inkomen van het huishouden is bij een eenpersoonshuishouden niet hoger dan € 62.191 en bij een meerpersoonshuishouden € 82.921.

Het tweede inkomen kan voor 100% worden bijgeteld. Wij verhuren enkel aan huishoudens met een duurzame relatie. Het is dus niet toegestaan om een woning te delen met iemand waarmee je geen duurzame relatie hebt.

Wegens de extra risico’s die een garantstelling met zich meebrengt is dit helaas niet mogelijk. Het is van belang dat de huurder(s) zelf voldoen aan de inkomensrichtlijnen. Het inkomen van de eventuele partner telt hierbij voor 100% mee.

Omdat een huurcontract wordt aangegaan voor minimaal 1 jaar, is het belangrijk dat je ook op langere termijn de huur kunt betalen. Daarom kunnen wij alleen rekening houden met inkomen uit een vast dienstverband (minimaal 12 maanden). Het is dus niet mogelijk om met een flexibel arbeidscontract een woning te huren.

Nee, voor deze woningen is het niet mogelijk om huurtoeslag te ontvangen.

Inschrijven

Er zijn twee verschillende momenten om documenten aan te leveren, namelijk tijdens de inschrijving (bij start verhuur) en na de toewijzing (als je bent geselecteerd voor een woning). De documenten die je moet aanleveren zijn afhankelijk per arbeidssituatie en woonsituatie. De aanlevering van documentatie gaat via Datakeeper. Hier volgt later meer informatie over.

Je hoeft geen inschrijfkosten te betalen en er zijn/is geen bemiddelingskosten/courtage.

Als de verhuur is gestart vind je de inschrijving in jouw account. Via de button: inschrijven of inloggen kom je in jouw account. Binnen deze beveiligde digitale verhuuromgeving neem je vervolgens een aantal stappen om in aanmerking te komen voor een woning. Als je een account hebt aangemaakt, word je op de hoogte gehouden van de start verhuur van De Mix Utrecht.

De woningen zijn bedoeld voor de middeninkomens. De maximale inkomensgrens (jaarinkomen) voor de woningen is € 62.191 bij een eenpersoonshuishouden en  € 82.921 bij een meerpersoonshuishouden. Deze inkomensnorm is gebaseerd op het actieplan middenhuur Utrecht. Voor dit project is verhuurder door gemeente verplicht de woningen te verhuren aan deze inkomensgrens.

Aan de hand van de inkomenseis, woningvoorkeuren, beschikbaarheid, volledigheid van je dossier en finale credit check worden de woningen toegewezen aan de best passende kandidaat. Bij gelijkwaardige kandidaten op een woning, gaan wij een lotingsysteem toepassen.

Zodra de inschrijvingsperiode is gesloten, worden alle dossiers beoordeeld. Je ontvangt van ons nader bericht per e-mail of de woning voorlopig aan je is toegewezen. Alleen compleet ingevulde inschrijfformulieren inclusief alle gevraagde bijlagen zullen in behandeling worden genomen.

Datakeeper

BPD Woningfonds heeft ervoor gekozen om de gegevens via Datakeeper te laten controleren omdat dit veilig is voor alle partijen.

•               Datakeeper behoudt een overzicht van al je dataverzoeken, zo weet je altijd met wie je wat gedeeld hebt.

•               Het bespaart je tijd, je hebt zo al je je gegevens bij elkaar verzameld zonder dat je je papieren administratie hoeft uit te pluizen.

•               Je upload of verstuurt nooit meer het verkeerde document omdat je met Datakeeper precies weet welke gegevens van je gevraagd worden.

•               Je kunt je data hergebruiken wanneer je een auto wilt huren of je identiteit moet bevestigen

Om je dataverzoek in de Datakeeper app te kunnen versturen heb je je bankgegevens, je DigiD gebruikersnaam en wachtwoord en je identiteitsbewijs nodig. DigiD verplicht sinds 30 januari 2023 de sms-controle. Inloggen met alleen je DigiD gebruikersnaam en wachtwoord is niet meer mogelijk. Controleer daarom of je sms-controle aan hebt staan en vraag deze aan via: https://www.digid.nl/inlogmethodes/sms-controle/

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om met de DigiD app in te loggen bij de Belastingdienst, UWV en Mijn Overheid. We werken nog aan een koppeling met de DigiD app.

Datakeeper begeleidt je langs meerdere bronnen waar financiële gegevens over jou beschikbaar zijn. Ook je identiteits- en adresgegevens worden opgevraagd.

1.              Identiteit

Je haalt je identiteitsgegevens op via de NFC-chip in je paspoort of ID-bewijs. Mocht je chip en daardoor het scannen onverwachts niet werken, dan word je naar een ander scherm geleid waar je foto's kunt maken van je identiteitsbewijs.

2.             Je bank

Je haalt je bankgegevens zoals je IBAN en naam op bij je bank. Dit doe je gemakkelijk door bij je bank in te loggen en je IBAN te selecteren. Ook kun je bij je bank je woonlasten betalingscheck ophalen, dit zijn je betaalde vaste lasten van de afgelopen 12 maanden zoals je huur, VVE of hypotheek.

3.             Belastingdienst

Je haalt je inkomensverklaring op bij de belastingdienst. Hierin staan gegevens over inkomen van het afgelopen jaar.

4.            UWV

Bij het Uitvoeringsinstituut WerknemersVerzekeringen (UWV) kan je jouw actuele salaris inzien. Je werkgever dient elke maand je verdiende bedrag aan te geven, waardoor deze informatie voor jou beschikbaar is.

5.             Mijnpensioenoverzicht.nl

Je vindt al jouw pensioeninformatie op Mijnpensioenoverzicht.nl. Alle pensioenuitvoerders zijn verplicht om deze gegevens voor jou toegankelijk te maken.

6.             Mijn Overheid

Op de website Mijnoverheid.nl kun je informatie verzamelen uit de bron: de Basisregistratie Personen (BRP). De BRP bevat een groot aantal gegevens over jezelf. Bijvoorbeeld je voornamen en achternaam, je geslacht en je adresgegevens.

Datakeeper is afhankelijk van de bronnen waaruit de gegevens gehaald worden. Wanneer een van die bronnen tijdelijk stil ligt vanwege bijvoorbeeld technische werkzaamheden dan kan Datakeeper je gegevens niet ophalen. Probeer in dat geval een screenshot te maken van de error die je ontvangt en stel de makelaar op de hoogte via de contactgegevens in de footer.

Het gebruik van Datakeeper is een vereiste. Het is dan ook niet mogelijk om ons handmatig je documenten op te sturen tenzij deze aanvullend zijn op je Datakeeper sessie. Ervaar je problemen met Datakeeper? Neem dan contact op met de makelaar.

Datakeeper haalt de informatie uit betrouwbare bronnen, zoals bijvoorbeeld het UWV en de Belastingdienst. Vanuit het UWV wordt het maandinkomen opgehaald van het afgelopen jaar. Wanneer er een wijziging is in je (toekomstige) werksituatie, bijvoorbeeld een nieuwe baan waarvan de gegevens niet in Datakeeper tevoorschijn komen, stel de makelaar hier dan van op de hoogte.

Datakeeper is ontworpen om je gegevens op te slaan, te beheren en te beschermen. Datakeeper gaat uit van twee belangrijke principes:

1. Datakeeper voldoet aan de hoogste security eisen, op bankniveau. De Datakeeper app slaat geen informatie op en zodra je data uit de app verwijdert, is het direct verwijderd van je telefoon.

2. Met Datakeeper bepaal je zelf wie je persoonlijke gegevens ontvangt, want jij hebt de controle.

Ja, je kan nog steeds Datakeeper gebruiken. We halen gegevens op bij de Belastingdienst over je laatst ingevulde belastingaangifte. Daarnaast gebruiken we de gegevens uit Datakeeper voor het controleren van je rekeningnummer, je BRP en de controle van je identiteit.

Dit is geen probleem. In dat geval verzoeken we je om een kopie van je bankpas in je inschrijving te uploaden. Eerder in het proces heb je in je inschrijving een vraag gezien over je bankrekening. Als je dit verkeerd hebt ingevuld en toch een andere bank hebt, vragen we je om terug te gaan naar je account en dit te wijzigen. Er wordt dan automatisch een nieuwe QR-code gegenereerd. Je kunt deze dan weer scannen en het dataverzoek opnieuw invullen. Alle gegevens die je al in je Datakeeper app had opgeslagen hoef je niet opnieuw toe te voegen.

Datakeeper is dé datawallet om data te verzamelen, veilig op te slaan en te versturen voor consumenten. De oplossing zorgt ervoor dat de consument snel en simpel persoonlijke informatie kan verzamelen en met zijn autoverhuurder, makelaar, bank, hypotheekverstrekker, kredietverstrekker, of andere dienstverlener kan delen.

Datakeeper is onderdeel van Rabobank.

Kijk op www.datakeeper.nl voor meer informatie

Huren

Het is helaas niet toegestaan om de woningen te huren met woningdelers. Er wordt enkel verhuurd aan alleenstaanden, samenwonenden en gezinnen.

Ja, je hebt een huisvestingsvergunnig nodig om te huren bij De Mix. Dit is een voorwaarden voor het huren van een middenhuur woning in de gemeente Utrecht. Voorwaarden van de huisvestingsvergunning kun je hier vinden: https://www.hetvierdehuis.nl/services/huisvestingsvergunning-aanvragen/. Een huisvestingsvergunning kan je pas aanvragen zodra je een huurovereenkomst hebt getekend bij De Mix.

Je huurt voor minimaal 1 jaar vanaf de ingangsdatum van de huurovereenkomst. Daarna is de huurovereenkomst te beëindigen per de eerste van de volgende maand. Daarbij geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Je trouwe viervoeter of gezellige kat neem je natuurlijk graag mee naar je nieuwe woning. Mits dit geen overlast veroorzaakt voor andere bewoners, is dit toegestaan. Zorg er dus voor dat je huisdier niet overmatig blaft of miauwt, niet ontsnapt uit de woning en geen schade veroorzaakt aan de woning.

Kwaliteit en voorzieningen

De wanden in de woning worden behangklaar opgeleverd. Je mag de wanden schilderen of behangen. Deuren en kozijnen mogen niet beschilderd worden. Maar let op, bij het verlaten van de woning dient de woning met witte, schadevrije wanden achtergelaten te worden. We adviseren je dus terughoudend te zijn in het toepassen van felle kleuren en dergelijke.

Alle wanden  worden behangklaar opleverd. De badkamer en toilet worden voorzien van tegelwerk en spuitwerk, dus zijn volledig afgewerkt. De betonnen plafonds in de woningen m.u.v. de meterkast worden afgewerkt met een gespoten toplaag.

Bij een behangklare oplevering, is de wand klaar om met dikker behang te behangen (zoals glasvezelbehang) of om af te werken met pleisterwerk. Oneffenheden zijn hierbij toegestaan. Bij oneffenheden moet je denken aan bultjes en ruwe plekken op de muur. Om die reden is het niet geschikt om hier direct overheen te schilderen of om standaard behang te plaatsen. 

Bekijk de foto's van de modelwoning in de woningzoeker voor een impressie van de afwerking.

Het is niet mogelijk om zelf een keuken en badkamer te kiezen. Maar doordat wij werken met een neutrale en moderne afwerking, zoals tegels, sanitair en inbouwapparatuur, ontstaat er een ruimte die je in een handomdraai aan jouw eigen stijl aanpast.  

Er wordt een complete keuken geplaatst. Dat wil zeggen een witte keuken, met een zwart composiet of kunstof aanrechtblad en alle keukenapparatuur; koelkast met vriesvak, vaatwasser, inductie kookplaat, afzuigkap en combi magnetron.

De badkamer is modern afgewerkt met een indeling conform plattegrond.

De vloeren worden kaal opgeleverd en er zijn ook geen plinten aangebracht zodat je vrij bent in de keuze van een vloer. Je dient deze zelf te voorzien van een voor vloerverwarming geschikte vloerbedekking. Wanneer je een huurovereenkomst ondertekend ontvang je vrijblijvend een aanbieding van een stoffeerder. Hier mag je erop vertrouwen dat je een scherpe prijs krijgt aangeboden met een vloer die volledig voldoet aan alle bouweisen.

Jouw woning is uitgerust met een duurzaam klimaatsysteem. Je woning wordt verwarmd en gekoeld met een warmtepomp. De warmtepomp in je woning verbruikt stroom voor warm tapwater en om je huis te kunnen verwarmen en koelen. Elke woning beschikt over een individuele warmtepomp die boven op het dak staat. Het is een lucht/water warmtepomp die elektriciteit gebruikt.  Zo kun je zorgeloos genieten van je nieuwe appartement in De Mix!

De appartementen hebben geen privé parkeerplaatsen. In de wijk kun je momenteel openbaar parkeren.

Er is een gezamenlijke fietsenstalling in ieder blok aanwezig. Ieder huishouden heeft hier de mogelijkheid om max 3 fietsen te stallen. 

Elke woning beschikt over een inpandige berging gelegen in de woning. De bergingen verschillen per woning in afmeting. Raadpleeg de plattegrond voor de afmetingen. De woningen beschikken niet over een externe berging.

De lage temperatuurverwarming wordt uitgerust met naregeling voor de woonkamer en hoofdslaapkamer.

De woningen worden voorzien van een WTW (warmte terug win) systeem CO2 gestuurd.

De woningen worden verwarmd door middel van vloerverwarming. Dat betekent dat een vloerafwerking zoals laminaat, tapijt of PVC niet teveel warmte weerstand mag geven. De richtlijnen zijn:


-    Vloeren los en zwevend van de wanden leggen
-    Vloeren niet verlijmen
-    Dunne ondervloer (folie) geschikt voor vloerverwarming gebruiken

Er zit een wasmachine-aansluiting in de inpandige berging.

Er zijn geen privé parkeerplaatsen, dus je kunt ook geen laadpaal plaatsen. Raadpleeg de gemeente voor openbare laadvoorzieningen in de buurt. Er komen stopcontacten in de gezamenlijke fietsenstalling. 1 stopcontact per huishouden.

Voorrangsgroepen

De toewijzing van de huurwoningen gebeurt op basis van loting, waarbij de voorrangsdoelgroepen doorstromers, vitale beroepen en buurtvoorrang onder de navolgende eisen voorrang krijgen. De inkomenseisen zijn van toepassing op alle potentiële huurders.

Deze toewijzingscriteria zijn opgesteld op basis van doelgroep (huidige woonsituatie), vitale beroepen en inkomen. De criteria zijn afgestemd op de voorwaarden voor middenhuur die gelden in de Gemeente Utrecht en staan omschreven in de huisvestingsverordening Gemeente Utrecht.

Minimale inkomenseis:

  •        3,5 keer de kale maandhuur

Maximale inkomensgrens

  • Eénpersoonshuishoudens maximaal jaarinkomen € 62.191*
  • Meerpersoonshuishoudens maximaal jaarinkomen € 82.921*

    Toewijzingsvolgorde:
  1. 50% van de woningen wordt toegewezen aan de voorrangsgroepen Doorstromers en Vitale beroepen.
  2. 50% van de woningen wordt via loting aan de hoogste woningvoorkeur toegewezen.
  3. In totaal worden 25 woningen uit bovenstaande twee categorieën met buurtvoorrang toegewezen aan 'Overvechters'. 

De woningzoekende die als hoofdhuurder daadwerkelijk en rechtmatig en niet op basis van de Leegstandwet een zelfstandige sociale huurwoning in de woningmarktregio bewoont, deze woning na verhuizing leeg achterlaat, en deze huurwoning is in eigendom van een verhuurder die via het via WoningNet/DAK verhuurt;

  • In de inschrijving bij start verhuur kun je aangeven dat je een doorstromer bent. Dit dient bewezen te worden met het uploaden van een verhuurdersverklaring.

Lees meer over beroepsvoorrang op de website van Het Vierde Huis

De gewijzigde Huisvestingswet 2014 maakt het verlenen van voorrang aan woningzoekenden die een vitaal beroep uitoefenen expliciet mogelijk en stelt hier ook eisen aan, namelijk dat er een tekort moet zijn aan deze beroepen in de gemeente én dat deze beroepen van vitaal belang zijn voor de lokale samenleving. In Utrecht is ervoor gekozen om onder deze regeling de volgende sectoren aan te wijzen:

  • In de zorg: Personen die werken in de directe (patiënten)zorg. Hier valt verplegend en verzorgend personeel onder en begeleidend personeel (die GGZ cliënten begeleiden) in de Maatschappelijke opvang.
  • Bij de politie: Politiepersoneel die werkt in operationele sterkte bij politie-eenheid Utrecht, en een functie heeft welke volgens het Landelijk Functiegebouw Nederlandse Politie tot de Uitvoering wordt gerekend (personeel die op straat surveilleren).
  • In het onderwijs: Leerkracht in het primair onderwijs, voortgezet onderwijs, middelbaar beroepsonderwijs of speciaal onderwijs, klassenassistent, onderwijsassistent of leraar ondersteuner.
  • Bij de brandweer: Vrijwillige brandweerkrachten die het diploma manschap A hebben.
  • In de kinderopvang: Pedagogisch medewerker en groepshulp.

Aan al onderstaande voorwaarden moet worden voldaan, om voorrang te krijgen

  • Je hebt een vast contract. Of een contract voor minimaal 1 jaar.
  • Je hebt een contract voor 24 uur per week of meer.
  • De organisatie waarvoor je werkt, is gelegen in de gemeente Utrecht. Ook werk je in de gemeente Utrecht.
  • Je woont buiten de woningmarktregio Utrecht. Of deelt nu een woning met anderen binnen de gemeente Utrecht.

Dit doe je op een aparte website van Het Vierde Huis: de Urgentiewijzer. Als beroepsvoorrang wordt goedgekeurd, ontvang je een certificaat die je tijdens de inschrijving bij de start verhuur dient aan te leveren. Let op, de deadline om het bewijscertificaat van beroepsvoorrang aan te leveren voor De Mix is 22-10-2024.

Een Overvechter dient minimaal 3 jaar aaneengesloten te wonen in Overvecht (postcodegebied: 3561 t/m 3566). Dit dient aantoonbaar te zijn via BRP en wordt uitgevraagd in de inschrijving bij de start verhuur.

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan bovenstaande toewijzingscriteria. Het Vierde Huis heeft de uiteindelijke beslissingsbevoegdheid over de voorrangsgroepen en de verstrekking van de huisvestingsvergunning.

Zie jij jezelf hier al wonen?
Meld je aan en blijf op de hoogte

Heb je belangstelling voor een nieuwbouwappartement in De Mix? Meld je dan via onderstaand formulier aan als belangstellende. Na het invullen van het formulier, ontvang je op het door jou aangegeven e-mailadres een bevestigingslink en na bevestiging een email met de inloggegevens voor jouw persoonlijke account.

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Voorbeeld: 1234AB
Voorbeeld: 23
Voorbeeld: A
Contactgegevens
Voorbeeld: naam@domein.nl
Voorbeeld: 0612345678
Voorbeeld: 053 1234567
Aanmelden
Afronden